fredag 2 oktober 2009

Veckans Idjet!

Juste! Mig själv.....MACK BEATS! För att min dator har fått en grov vatten skada (spillt té) som gjort att den inte går igång, men det är inte det som är grejen. Alla mina senaste produktioner är nämligen där och jag har ingen back-up, så om datan nu pajar för alltid ber jag till högre makter att hårddisken går att rädda. KNAS!!

UPDATE UPDATE UPDATE! kl. 00:24
Fick igång datorn nu!!! Rappare kan andas ut för beatsen är kvar och jag ska göra back up NU! Shit...har lärt mig en läxa, tack högre makter!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hårddisken e det nog inget fel, bara köra in i en annan macbook, men hände mig exakt samma sak på min mb, datorn kommer nog inte gå att rädda

Mack sa...

har precis uppdaterat inlägget, kanske va lite mildare fuktskador för jag fick igång den nu, värmde upp den med hårfön hehe. Tack ändå!

gustin sa...

hahaha yft vilken tur!

Anonym sa...

Vikke Flax bre!
Blev orolig att din platta med Mange Schmidt inte skulle komma ut!
Cheezus!