tisdag 27 oktober 2009

Kan inte sova bree.


Hej bloggen hur mår du, jag kan inte sova, sitter hemma och lyssnar på musik
Gamla Reggae Låtar som jag lyssnade på när jag var liten.

Fan gör nya låtar hela tiden, måste bevisa för alla som inte förstår vem som bestämmer.
Jag är inte mätt än!!!Det är långt ifråån över !!!
Det är den här tiden mellan släpp som e jobbigast,
särskilt om de vinter, mycket sena nätter.
Man går runt och väntar på att ett beat eller
inspiration eller vad som hellst ska komma
så man kan avlasta sin ångest.

Nu i veckan ska vi ut med Promoe
Cok nice ska blir skit kul och lärorikt...
Får nog minska på festandet litee
men det brukar sällan bli så när vi är
ute i sverige och röjjer,


Onsda Västerås på Pluto Va händer Sulo Och Yaty

Jag ska dokumentera och kolla vad folk håller på med!!

Här e lite nostalgi låtar..





Inga kommentarer: