onsdag 8 juli 2009

Veckans Idjet!

Den här bloggen handlar oftast bara om vår musik, ibland lite topplistor (Stor's look-a-like TOP 3 är en klassiker) och ibland lite fotbollhuligan snack från mig. Tänkte införa en ny kategori här under namnet Veckans Idjet där vi, eller jag, ska hitta veckans idiot med motivation.

Och veckans vinnare är Mattias Andersson!!

Snubben skjuter på volley från 25 meter och gör mål, drömmål. Alla som kollar på fotboll eller sport vet att mål firas, så hur firar Andersson?

HEIL HITLER! SEIG HEIL!!


– Jag fick faktiskt en klump i halsen när jag såg bilderna, säger Andersson till Drammens Tidende.


– Jag förstår att det såg väldigt dumt ut, jag fick faktiskt en klump i halsen när jag såg bilderna. Det är beklagligt, säger Andersson.


Jag säger bara bror! Du kan råka snubbla, du kan tappa bort sedlar, skit händer, men du kan INTE råka göra seig heil hahah. Mina damer o herrar, veckans idjet!




Kolla på målet och på klippet här: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article144263.ece#diskuter

5 kommentarer:

patmcknarre sa...

ahahhahh vilken snubbe

Araibianknight sa...

Dahahahaha
what a dickhead bluud
haha fuckin hoekid

han dödar den men de verkade som om han menade den bre
för om man kollar han kollar
på nån mot läktaren o drar den djupt
hahah
anyway ..

pz

Anonym sa...

sorry dude, men han gör de med vänsterarmen... då är de en kommunist hälsning istället, just so you know. peace out

Anonym sa...

"Jag säger bara bror! Du kan råka snubbla, du kan tappa bort sedlar, skit händer, men du kan INTE råka göra seig heil hahah. Mina damer o herrar, veckans idjet!" HAHAHAHAHAHA

Pontus sa...

Exakt som någon sa ovan. Ska man bara korrekt så görs hitlerhälsningen med högerarmen och inget annat.

Sedan kanske man skall se till kontexten då han "råkade" få upp handen med. Inte så att man har alla kromosomer i stallet när man stänkt in en boll.