måndag 25 maj 2009

STOR LOOK A LIKES TOP TRE!

Här är listan på mina  Top 3  dubbelgångare!
Det här olika människor och karaktärer som folk säger att jag liknar!

Nummer 3...
Så kommer Nelson från Simpsons folk brukar säga att vi har lika personligheter haha!


Nummer 2....
Den här har folk sagt att jag liknar hela veckan,, det är inte lätt.. men nummer två är Svarte Petter

Nummer 1...
Är en Klassiker som jag visat förut det är ingen mindre än Annie Jones den skäggiga damen från
1800-Talet Shuuuu Grattis Annie du vann igen!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

yalla lägg upp så man kan köpa nya skolans ledare tshirt!!

Mack sa...

hahahaha

Anonym sa...

hahaha du är sjuk

alex sa...

HAHAH!!De sjukt hur jävla likt annie jones är dig på den bilden.HAH

ludde sa...

det är inte bara på den bilden. ibland kan folks ansikten se jävligt annorlunda ut på vissa bilder. men så är inte fallet. jag har minst 3 bilder på annie jones och det är en EXAKT kopia av ulli.