söndag 15 mars 2009

Va händer yaani...

Va händer yaani? Det är frågan!
Senaste veckan har varit alldeles för rolig  för mitt eget bästa,
i onsdags var jag på Pato Poohs Releasfest  för hans nya video "On My Way"


Det var en galet nice fest, pato dödade showen och alla hade fett roligt. Videon va skit tung 
så  jag måste självklart säga Grattis till brushan!!  

Dagen efter vaknade jag upp trasig och gick till  bröderna Bergers releasefest för deras
nya skiva "Vi Mot Världen"
Grattis till Skivan och allt annat Bless !! Deras fest var också jävligt nice och 
jag kom hem fett sent efter  en efterfest på Berns och sen vidare.

Nästa dag vaknade jag upp ännu trasigare,  men mina äventyr fortsatte ute i Redline studion i en Taca Taca
(fussball/fotbollsspel) turnering och det kan man inte banga på liksom.
Jag kom till finalen vi var typ 15 Pers som körde
 men jag förlorade sista matchen vad ska man göra.

Efter det så freestylade vi SÖNDER mic båset(spelade in lite ska se om jag kan få upp det här på bloggen) 
och Salla och Masse Flashade gamla osläppta beats
och låtar på DAT band som vilken hiphop nörd som hellst hade blivit galen av att höra!


Idag vaknade jag upp så trasig att det inte var roligt längre, det räcker nu.
Jag har saker att göra !

Min mixtape e på gång den e till 90 procent klar och jag ber om ursäkt
om det har tagit lite tid för dem som bryr sig, om det nu är någon som bryr sig.
men den kommer snart iallafall.

Den kommer vara proddad Av: Masse. Salla, Mack Beats och Ears(RMH)
och gästas av Mohammed Ali, Carlito, Fille och Petter jag hoppas ni kommer gilla den!

Måste också säga Grattis till Mohammed Ali för  alla deras framgångar
och det är en galen känsla att se våran AYLA skina och ta över mer och mer!
En för Ayla, Ayla för en!

Till nästa gång Jalla Bai/ ST



4 kommentarer:

Mack sa...

Tamam!!

LB sa...

Om folk bryr sig? Klart folk bryr sig!

Sveriges bästa rappare, du vet det!

Hustla tapet nu och tack för musiken.

Respekt från bandhagen sa...

jalla släpp mixtapet nu alla väntar börjar bli trött på vänta

Anonym sa...

stressa jao, har väntat hur länge som helst, börjar tröttna på att bara kunna lyssna på snippets haha, kärlek respekt!