tisdag 17 februari 2009

Mohammed Ali Update!

  • Veckans kyss gick till Mohammed Ali hos Ametist (SR Metropol)
  • På tal om Metropol så har "Porten" äntligen börjat snurra där, önska den NU via sms eller deras hemsida (sr.se/metropol)
  • Nya numret av Kingsize släpps i slutet av februari....säger bara AYLA!
  • Petter tipsar om Mohammed Ali plus STOR igen:

    Efter tio år kan man säga att du är senior inom svensk hiphop. Hur ser framtiden ut? Vad tror du om hiphopjuniorerna?

    – Senior? Jag är fan pensionär! Jag är old school. Det mäktiga med hiphop är att det medialt går upp och ned. Många kanske tror att hiphopen försvinner mellan varven, men så är det inte. Den växer till sig hela tiden. Nu kommer det en ny generation killar och tjejer. De är ganska unga och har ett budskap. Jag fick ett mixtape häromdagen av en duo som heter Muhammed Ali. De är sjukt bra. På min blogg har jag tipsat om den unge rapparen Stor. Jag har absolut svinstora förväntningar och tror jättemycket på nästa generation hiphopare.

    (läs hela intervjun på:
    http://www.alltomstockholm.se/start/article38567.aos)

    Big up till Petter och alla andra som supportar AYLA.

Inga kommentarer: